Pages

Thursday, May 23, 2013

Nukilan

Assalam alaykum wrt wbt buat semua pembaca blog ku ini..aku doakan kalian semua dalam rahmat Allah SWT..

Alhamdulillah syukur baru selesai sessi interview utk pengambilan staff baru...cuma nak buat pemilihan tu mmg akan amik masa jugak...tapi Alhamdulillah semuanya boleh dikatakan hebat2 latar belakang yg bagus2...

Abis ni, aku nk kena standby barang untuk esok..walaupun cuti umum semua staff kerja..so kena bayar tripple la ni..xper yg penting permintaan pelanggan dapat dipenuhi dan sampai tepat pada masanya..Walaupun perusahaan ini dalam kategori mikro, tapi aku tak nak nampak mcm mikro, kita berupaya pergi lebih jauh dan berjiwa perusahaan sederhana..

Alhamdulillah sambutan setakat ini amat2 menggalakkan sehingga stock pun tak cukup, kekadang terpaksa guna kengkawan yg seangkatan utk top up stock yg kurang...tapi secara overall pelanggan berpuashati walaupun ader sedikit kekurangan mgkn dr segi taste yg berbeza, namun semuanya ok...

Aku bercadang nak buat makan free hujung bulan ni di kilang aku sendiri, nk jemput semua org kuang dtg rasa sendiri produk aku, aku akan goreng dan bagi makan percuma. cuma nk tentukan masa sama ada pagi atau pun petang, cz byk benda yg nk kena pk jugak ni..

Aku ucapkan tahniah dan syabas kepada semua pelanggan aku, juga jutaan terima kasih aku ucapkan selama ini telah menyokong Esir Frozen sehingga ke tahap ini. InshaAllah Esir Frozen berusaha untuk memberi yg terbaik kepada semua pelanggan dan bakal pelanggan yg disayangi..mereka memberikan komen membina..cadangan dan teguran yg banyak memberikan utk tujuan penambahbaikan...

apapun yg kita buat mesti ada FOKUS, dan kena tau selok belok bidang perniagaan yg kita ceburi..

Aku doakan kalian terus Kaya dan Berjaya Dunia dan Akhirat..amin..

salam

Esir
Enak Sentiasa Ingat Rasa

www.facebook.com/esirfrozen

No comments:

Post a Comment