Pages

Wednesday, May 15, 2013

Assalamualalikum wrt wbt..semua rakan blog yg ku sayangi...

Rejab dah masuk dh, tak lama lagi Syaaban pulak, pastu Ramadhan...3 bulan ni mmg byk keberkatannya..terutama sekali jika berpuasa sunat...

Mari kita bykkan selawat dan istighfar serta byk melakukan amalan sunat semoga hidup kita lebih barokah dan bahagia dalam rahmat Allah SWT.

Saya mendokan para pembaca terus berjaya mencapai matlamat dalam hidup terutama untuk meningkatkan lagi kualiti dan taraf hidup kita dan keluarga yg biasa-biasa ke arah yg lebih luar biasa, agar tidak terus hanyut oleh masalah terutamanya masalah kewangan.

Alhamdulillah, Esir Frozen telah menjangkau umur 6 tahun..tak cukup lagi..dari mulanya hanyalah dari dapur rumah  ajer..pastu dh berkembang  move ke sebelah rumah ..iaitu rumah sewa ayahanda sy, then modified jadi kilang memperoses kuih2 sejukbeku keluaran Esir Enterprise (Esir Frozen) yg kini sedang memasarkan produknyer ke hospital dan juga caterer sekitar kuala Lumpur.


Selain dari itu juga Esir Frozen juga membekalkan produk ke pengusaha catering sekitar lembah klang juga. selain memasarkan produk ke rangkaian kedai Az-Zain.

Kepada mereka yang berminat ingin menjadi pengedar, Esir Frozen sangat mengalu-alukan, dan esir frozen membuka peluang menjadi business partner dengan modal yg sangat minimum.Marilah kita sama2 menyokong dan berjihad untuk menegakkan ekonomi bangsa melayu dan islam. 

untuk keterangan lanjut bole hubungi saya di talian tertera di atas ataupun 0193536314 ataupun fan page www.facebook.com/esir frozen

sekian

Admin Esir

No comments:

Post a Comment