Pages

Wednesday, May 2, 2012

Kursus Internet Marketing

Assalamualaikum wrt wbt. kpd semua pembaca yg budiman.
Aku minta maaf bbyk cz agak bz kebelakangan ini. maklumlah kena uruskan perusahaan sendiri ni. so bykla yg nk kena settlekan.

Okla. baru2 ni aku attend satu kursus yg tak kurang menariknyer....kursus buat laman web sendri. atau pun internet enterpreneurship programme. kursus selama 2 ari tu byk membantu aku untuk tau lebih lanjut camne org wat website dan juga nak marketkan produk dlm internet. Antara yg aku blaja ialah Google Business Sitebuilder, Social Media Marketing, Internet Marketing, n' other marketing and useful techniques.

die punyer lecturer mmg best dan humble. iaitu En. H dan En. F. dorang 2 org nilah yg byk bg pemahaman kpd aku ttg camner nk kasi org tau pasal produk kite dlm internet. So far aku dpt byk maklumat instead of dpt networking dgn peserta2 yg dtg dr pelbagai jenis perusahaan sama foods, tekstil, services dan lain2. yg dh otai pun dtg jugak cz benda ni sgt2 useful utk xpand our business in future. cuma masa yg sgt limited utk aku pelajari semuanya...tp xper ada follow-up kalu x tau bole direct call dorang atau dtg ke ofis dorang sendiri. kalu ikut fees die under MDEC ni mmg mahal. sama mahalnyer masa aku g kursus dgn Mardi. makan ribu jugak tp ianya FREE!. so aku amik peluang seberapa byk yg mungkin utk aku cuba apply dlm aku punyer perusahaan.

Aku harap dpt lg peluang yg julung2 kali dpt ni utk aku manfaatkan dlm business aku selain dpt aku apply dan sampaikan kepada masyarakat.

oklah. nk tgk stock krpp yg nk dihantar dh siap ke belom!...
salam...

No comments:

Post a Comment