Pages

Thursday, April 28, 2011

ziarah...

27/4/2011, pg rabu yg menyegarkan...pg rutin aku siapkan anak2 aku then anta ke taska. Pastu aku g bank kt Sg Buloh...ada urusan skit...sementara tgu bank bukak aku minum teh tarik ...mak mentua tipon tanya pasal stok frozen yg ada mau borong la tu jual kt ofis. Pastu aku dihubungi sahabat aku Ikmal..dgn berita yg agak kurang ok. Sahabat aku masa study kt Jordan dulu, satu umah lg...ada kt Hospital Sg. Buloh...kaki kene potong cz of kencing manis...tghari aku g melawat die...tgk keadaan die terharu aku..tgk sahabat..aku nie...tp aku harap mudah2an dipermudahkan segala urusan. Moral of the story kene jaga kesihatan dan pemakanan kita. kencing manis nie tak kenal usia kalu tak jaga nilah antara kesan yg akan dtg kpd kita. Ibunda tercinta aku skrg pun dh ada jugak tgh cucuk insulin...mudah2an Allah swt permudahkan segala urusan ibundaku...Amin...
So arini nyer delivery postpone esoklaaaa...kejar pahala dulu br duit maaa...yg penting BAROKAH!

No comments:

Post a Comment