Pages

Wednesday, April 20, 2011

Lawatan Mengejut............

19/4/2011, hari Selasa mcm biasa rutin aku kene g beli brg2 yg dh abis kt NSK coz rege saner murah dan oklaa...dlm kul 10 lebih aku sampai kt kilang kecik aku tergezut aku ada guest dtg...nmpk satu keta ni cam kenal jer...dan yg lg satu tu mmg tak penah nmpak...aku bg salam..rupe2nyer Penolong Pegawai Pertanian Daerah Gombak/Petaling Cik Lily dtg bw 2org pegawai dr HQ Jabatan Pertanian Negeri Selangor...tujuan dorang dtg nk tau perkembangan dan tgk usahawan2 bimbingan Jabatan Pertanian, so aku pun citerlah perjalanan perusahaan aku setakat nie..


Alhamdulillah dh masuk Mydin, supply kat caterer2 area Bangi dan jugak supply utk Jasin, Melaka selain sekolah2 dan kedai2 ..serta pasar2....cmtulah usahawan kecik cam aku nie...


aku pun x preapare coz dorang dtg mengejut ajer..yg sempat aku wat ialah goreng sikit kuih bg dorang rasa...so far respons sgt2 baik...aku puji kt pegawai2 ni cz dorang byk bg pandangan dan teguran membina utk aku kembangkan lg perniagaan aku.nie...


....tp sayang aku x sempat nk amik gambar pegawai2 nie...kalau dpt dh tentu aku tepek kt blog aku nie..mungkin len kali InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment